🔹 مشروح نشست خبری دکتر عباسی با سردبیر پایگاه خبری ، اطلاع رسانی نگاه کمشچه
در ابتدای این دیدار صمیمانه :

دکتر عباسی فرمودند:
قبل از هر سخنی ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) را خدمت شهروندان عزیز تسلیت عرض نموده و خاطر نشان کردند انشاءالله که بتوانیم در این ماه از برکات و فیوضات  این ماه بهره مندی لازم را داشته باشیم و با روی سفید از این ماه بیرون بیاییم.

ایشان در ادامه صحبتی با رسانه ها داشتند و عنوان فرمودند :

اصحاب رسانه، رسالتی بر عهده آنها میباشد که قاعدتا هم از دید اطلاع رسانی به آحاد جامعه و از سوی دیگر بحث مسائل فرهنگی را پیش رو دارند.
از منظر اطلاع رسانی اگر بخواهیم حرف بزنیم رسانه ها باید  با دقت ، ریزبینانه و موشکافانه عمل نمایند ، و اگر این اصحاب نباشند، به عنوان مثال حضرت زینب(س) نبودند قطعا نمیتوانستند پیام کربلا و عاشورا را به نسل های بعد برسانند . لازمه اینکار دقت لازم و اهتمام داشتن به این موضوع میباشد و به نوعی میشود گفت که اصحاب رسانه آیینه جامعه اسلامی و شهر ما هستند.

در ادامه ایشان خاطر نشان کردند :
مسئولین، همکاران و خود بنده از اینکه شخصی مورد انتقاد قرارمان بدهد نه نگران میشویم و نه آزرده خاطر،  ولی انتظاری که از همه بزرگواران میرود این است که نقد کردن در جهت تعالی و پویایی شهر باشد نه اینکه عاملی و ترمزی برای پیشرفت شهر و آبادانی گردد. لازم است  که در این قضیه شهروندان منافع عموم شهر و شهروندان را مدنظر داشته باشند و شهرداری را ارائه راهکارهای پیشرفت، یاری نمایند.

دکتر علی عباسی سپس عنوان نمودند :
قاعدتا لازمه مدیریت شهری تعامل و ارتباط دوطرفه بین شهروندان و شهرداری میباشد، بنده این خواهش را از همشهریان خودم دارم که همکاری لازم را با شهرداری داشته و دیدگاه ها؛ نقطه نظرات  و مسائلی که میخواهند را مستقیم با شخص بنده و شهرداری( از طریق تماس تلفنی ببا شهرداری یا سامانه پیامکی مطرح نموده تا انشالله شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت کنونی شهر باشیم.  

دکتر عباسی در ادامه عرایضشان فرمودند :
بدو ورود بنده به این شهر و توفیق خدمت رسانی به مردم عزیز شهر کمشچه  و مشاهده شهر، به پاکیزه بودن مردم فهیم این شهر پی بردم که جا دارد از همینجا از تمامی شهروندان خودم تشکر کنم، از شهروندانی که مصداق پاکیزگی هستند. جای شکر دارد که چنین افرادی داخل این شهر زندگی میکنند که خودشان نسبت به بهداشت محیط زندگیشان در بحث زباله ها و تمیز نگه داشتن محیط زندگی اهمیت داده و ارزش قائل هستند و ممنون دار این عزیزان هستیم.
و دومین مورد که جای تشکر دارد این موضوع  میباشد که در سطح شهر عزیزانی هستند که مشغول ساخت و ساز بوده یا عزیزانی که ساخت و سازشان متوقف شده بود و یا تصمیم به ساخت و ساز گرفته اند  نسبت به جمع آوری نخاله ها و انتفال مصالح ساختمانی اقدامات لازم را انجام دادند و شهرداری را در زیباسازی محیط شهری یاری نمودند و دوستانی هم که همکاری لازم را با شهرداری نداشتند خود شهرداری این کار را انجام داد و باعث شد تقریبا قسمتی از این معظل رفع شود.

در مدیریت شهری امروزی، شهروندان بعنوان بازوهای شهرداری هستند. خواهشی که از تمامی شهروندان عزیز دارم برای بهتر شدن سیمای شهر ، ارتقای فرهنگ شهری و شهروندی همکاری صمیمانه اب با شهرداری داشته باشند.
از بدو افتخار خدمت رسانی در این شهر، یکی از عواملی که مدنظر شخص بنده بود، ایجاد بستر  راه ارتباطی مستقیم با شهردار و شهرداری.
 در همین راستا راه اندازی سایت اطلاع رسانی شهرداری به نشانی www.komshecheh.ir و  کانال اطلاع رسانی اخبار شهرداری در فضای مجازی راه اندازی که مردم راحت تر بتوانند اخبار و گزارشات شهرداری راکه در آن درج میشود دنبال نمایند.
 

👀 پایگاه خبری ؛اطلاع رسانی نگاه کمشچه